Kirkko avaa uudistetun verkkokirjepalvelun

FB-solmu_THUMB.png

Suomen evankelis-luterilainen kirkko avaa uudistetun verkkokirjepalvelun maanantaina 20.11.2017. Palveleva netti tarjoaa luottamuksellista ja anonyymia keskusteluapua laaja-alaisesti erilaisiin elämän kysymyksiin.
- Uusittu palvelu mahdollistaa pidemmän keskustelun ja paremman yhteyden päivystäjiin, ja verkkokirjepalvelu tarjoaa matalan kynnyksen luottamukselliseen keskusteluun, Kirkon puhelin- ja verkkoauttamisen asiantuntija Titi Gävert kertoo.

Palveleva netti avattiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Viesteihin vastaavat kirkon työntekijät sekä koulutetut vapaaehtoiset

Kirkon keskusteluavun kokonaisuuteen kuuluu Palvelevan netin lisäksi Suomen vanhin auttava puhelin, Palveleva puhelin, chat sekä Palveleva kirje. Kaikki kirkon keskusteluavun palvelut löytyvät samasta osoitteesta www.kirkonkeskusteluapua.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kirkon keskusteluapu palvelee sekä suomeksi että ruotsiksi.

Kirkon viestintä

2017-11-21 10:42:39.0