Jarkko Siekkinen johtaa Pietarsaaren alueen perheneuvontaa

Jarkko Siekkinen

Pietarsaaren alueen Perheasian Neuvottelukeskuksen uusi johtaja on Jarkko Siekkinen, joka aloitti tehtävässään helmikuun alussa.

Koulutukseltaan Jarkko on teologian maisteri, joka on toiminut viimeiset yli 15 vuotta seurakuntapappina. Pietarsaareen hän tuli Kurikasta, jossa hänen perheensä asuu. Perheeseen kuuluu vaimo ja seitsemän lasta.

Kirkon perheneuvonta tarjoaa keskusteluapua arjen haasteisiin, koskivat ne sitten parisuhdetta, vanhemman ja aikuisen lapsen suhdetta tai suhdetta omiin vanhempiin.

Apua voi hakea yksin tai puolison kanssa. Perheneuvonta toimii kristilliseltä arvopohjalta, ja asiakkaissa on sekä kirkon jäseniä että muita. Perheneuvojia ja vastaanottosihteeriä sitoo lailla säädetty vaitiolovelvollisuus. Palvelu on asiakkaalle maksuton.

Pietarsaaren alueen Perheasian Neuvottelukeskuksen toiminta-alue ulottuu Vöyriltä Kruunupyyhyn ja toiminta on täysin kaksikielistä.

Lue lisää: pietarsaarenseurakunnat.fi/perheneuvonta

2022-03-29 12:06:22.0