Tule sinäkin vapaaehtoiseksi!

Sukkia_M.jpg

Tule sinäkin vapaaehtoiseksi Pietarsaaren suomalaisen seurakunnan diakoniatyöhön! Vapaaehtoisena voit toimia esimerkiksi

- Yhteisvastuussa: lipaskerääjänä kaupassa, jakaa esitteitä postilaatikkoon, auttaa järjestelemään jaettava materiaali
- Toimia ystävänä tarvitsevalle
- Tehdä käsitöitä tarvitseville mm. sukkia, lapasia, kaulureita, säärystimiä jne.
- Avustaa kahvituksissa
- Avustaa kirkossa
- Neuloa villasukkia kastetuille lapsille

Diakoniavapaaehtoistyö perustuu vapaaehtoiseen lähimmäisen auttamiseen. Vapaaehtoistyö voi olla säännöllistä tai kertaluonteista. Vapaaehtoistyö sitoo sinua niin pitkäksi tai lyhyeksi aikaa kuin itse haluat. Vapaaehtoistyössä on erilaisia tehtäviä, joista sinulla on mahdollisuus valita oman elämäntilanteeseesi sopiva.

Ota yhteyttä diakoniatyöntekijöihin: Petra Karvinen, petra.karvinen@evl.fi, 040 3100 436 ja Kirsi Rundgren, kirsi.rundgren@evl.fi, 040 3100 437

2016-01-28 10:07:00.0