Hautausmaapappi tavattavissa elokuussa

Joillakin Helsingin hautausmailla on voinut kohdata hautausmaapapin jo muutaman vuoden ajan. Koronakevään aikana  myös monet muut seurakunnat Suomessa ovat kokeilleet hautausmaapappia myönteisin kokemuksin.

Hautausmaa on seurakuntalaisille tärkeä paikka ja monet vierailevat siellä säännöllisesti. Hautausmaapappina toimineiden kokemuksen mukaan seurakuntalaisista tuntuu luontevalta jutella papin kanssa hautausmaalla, ja vastaanotto on ollut hyvä.

Nyt myös Pietarsaaren suomalaisessa seurakunnassa on hautausmaapappi elokuun ajan. Hautausmaapappina toimii monille seurakuntalaisille jo entuudestaan tuttu pastari Jenny Kärki. Hän on tavattavissa elokuussa joka torstai klo 10-12 uudella hautausmaalla.

Varmemmin hänet tapaa Johanneksen kappelin läheisyydestä. Siellä on päivystysaikana tarjolla myös kahvia ja mehua.

2020-07-28 10:46:37.0