Muutoksia seurakunnan toiminnassa 12.10. alkaen

Pahentuneen koronatilanteen takia seurakunta joutuu tekemään joitakin muutoksia lähiajan toimintaan:

• Jumalanpalveluksien ja muihin seurakunnan tilaisuuksien enimmäisosallistujamäärä on nyt 10. Lukuun lasketaan mukaan pappi ja muut mahdolliset paikalla olevat seurakunnan työntekijät.

• Lasten syysleirit viikolla 42 on peruttu.

• Sekä lasten että aikuisten loka-marraskuulle ajoitetut syntymäpäiväjuhlat on peruttu. Uudesta ajankohdasta tiedotetaan myöhemmin. Toivomme, että ilmoitatte muutoksista iäkkäille omaisillenne.
  • Suuri osa seurakunnan ryhmätätoimintaa jää tauolle lokakuun ajaksi.

Seurakunnassamme haluamme suojata niitä kanssaihmisiä, jotka ovat erityisen alttiita koronaviruksen riskeille. Siksi noudatamme viranomaisten päätöksiä ja suosituksia. Muutoksia tehdään tarvittaessa jatkossakin seurakunnan toimintaan.

Ottakaa mielellänne yhteyttä seurakunnan työntekijöihin, jotka ovat teitä varten. Ottakaa ensisijaisesti yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta.

Jos asioit seurakuntakeskuksessa, huomio, että toimistoihin ja kanslioihin voi tulla korkeintaan kaksi henkilöä kerralla.

2020-10-06 11:11:00.0