Ähtävän hautausmaa

Urheilukentäntie, 68820 Ähtävä

0403100403 Hautatoimisto

0403100457 Suntio

Ähtävän hautausmaa koostuu kahdesta osasta, Ähtävän vanhasta ja Ähtävän uudesta hautausmaasta.

Vanhalta hautausmaalta ei enää löydy uusia arkkuhautoja, vaan hautauksia tehdään ainoastaan aikaisemmin lunastettuihin sukuhautoihin. Vanhalta puolelta löytyy myös vanha hautakappeli, joka ei kuitenkaan ole sellaisessa kunnossa että sitä voisi käyttää siunauksia varten.

Uudelta puolelta löytyy vapaita arkkuhautoja. Hautausmaa-alueelle on rakennettu palvelutalo, josta löytyy tallitilaa ja henkilökunnalle sosiaalitilat. Siitä löytyy myös inva-vessa joka on hautausmaan vieraiden käytössä.

Osastoilta löytyy vesiposteja, joista omaiset voivat hakea vettä. Myös puutarhavälineitä löytyy lainattavaksi. Jäteastioita löytyy sekä kompostoitavalle että ei-kompostoitavalle jätteelle.

Ähtävän kirkolla (Ähtäväntie 240) on myös vanha kirkkomaa.

Ähtävän hautausmaan kartta