Raamattu

Toimintaa ja hiljentymistä aikuisille

Aikuiselle seurakuntalaiselle seurakunta tarjoaa monenlaisia kerhoja ja piirejä elämää rikastuttamaan. Mielekkään tekemisen ja mukavan seuran lisäksi piirit ja kerhot tuovat mahdollisuuden oman itsen hoitamiseen ja hengellisen elämän syventämiseen.

Raamattupiireissä tutustutaan Raamatun teksteihin yhdessä muiden seurakuntalaisten kanssa. Rukouspiirissä puolestaan rukoillaan yhteisten asioiden ja seurakuntalaisten jättämien esirukouspyyntöjen puolesta.

Musiikista kiinnostuneille on tarjolla kuoroja.

Vapaaehtoistoiminta tarjoaa monenlaisia, merkityksellisiä toimintamuotoja.

Tutustu seurakunnan ryhmiin ja piireihin oheisesta valikosta.

Lähde mukaan esirukouspiiriin

Kädet ristissä -WhatsApp-ryhmässä rukoillaan esirukouspyyntöjen puolesta.

Pietarsaaren suomalainen seurakunta kutsuu rukoilemaan esirukouspyyntöjen puolesta. Saat rukouspyyntöjä viesteinä puhelimeesi, kun liityt WhatsApp-ryhmään. Lähetä viesti WhatsAppissa Pirkko Hautamäelle numeroon 040 7751 467, niin olet mukana. Juuri sinä.

YouTube-video