Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnassa on säännöllistä toimintaa lapsille ja lapsiperheille muun muassa:

• Päiväkerho 2-5 -vuotiaille
  • Perhekerhot kotona lapsia hoitaville vanhemmille tai hoitajalle
  • Pikkupuuharit apua satunnaiseen hoitotarpeeseen
  • Lastenleirit Merilässä
  • Muskaritoimintaa
  • Pyhäkoulutoimintaa
  • Syntymäpäiväjuhlia ja perhetapahtumia
  • Askarteluiltoja
  • Perhejumalanpalveluksia
  • Kasteen sunnuntai

Vasemmalla olevasta valikosta voit tutustua tarkemmin lapsille ja perheille suunnattuun toimintaan.

"Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin, mutta opetuslapset estelivät tuojia. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niin kuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle. Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päälleen ja siunasi heitä."
(Mk 10:13-16)

Pyhikset kerran kuussa

Pyhäkoulu tarjoaa tekemistä lapsille kerran kuussa lauantaisin Kirkkorannalla.

Pyhäkoulu on seurakunnan kasteopetusta, jossa hiljennytään, kuullaan Raamatun kertomuksia, lauletaan, askarrellaan sekä leikitään ja liikutaan.

Pyhäkoulu on maksuton ja sisältää välipalan.

2-5-vuotiaille tarkoitettu Pikkupuuharipyhis järjestetään klo 13-15 ja 6-10-vuotiaiden Kaakaopyhis klo 16-18.

pyhikset keväällä 2024 juliste

Vastaava lastenohjaaja