Naisten Pankki Pietarsaari

Naisten Pankin Pietarsaaren aluesolu toimii yhteistyössä Pietarsaaren suomalaisen seurakunnan kanssa. Aluesolu toimii täysin vapaaehtoisvoimin, ja uusia, innostuneita vapaaehtoisia tarvitaan koko ajan. Keräämme varoja kehittyvien maiden naisten auttamiseksi esimerkiksi järjestämällä erilaisia tapahtumia ympäri vuoden.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan Naisten Pankin Pietarsaaren aluesolun toimintaan. Mukana voi olla yhtä hyvin satunnaisesti kuin jatkuvastikin, pienellä tai suurella panostuksella.

Naisten Pankki Pietarsaari FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Naisten Pankista lyhyesti

Toukokuussa 2007 aloittanut Naisten Pankki on suomalainen vapaaehtoisverkosto, jonka rahastoa hallinnoi ja hankkeet    toteuttaa Kirkon Ulkomaanapu. Naisten Pankin tavoitteena on tukea kehitysmaiden naisten omaehtoista yrittäjyyttä ja      toimeentuloa kestävän kehityksen periaattein. Naisten Pankin rahoittamissa hankkeissa naiset saavat esimerkiksi         ammatillisen koulutuksen tai pienlainoja taloudellisesti tuottavaan toimintaan.

Naisten Pankin sivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

NaistenPankki