Rippikouluryhmien ohjelmat 2023-2024

Rippileiri I

Aloituspäivä on sunnuntaina 22.10.2023. Päivä alkaa klo 10 jumalanpalveluksella kirkossa, jossa rippikoululaiset siunataan alkavalle rippikouluajalle (rippikoululaiset istuvat kirkon etuosassa).  Tilaisuus kirkossa kestää noin tunnin, jonka jälkeen päivä jatkuu seurakuntakeskuksessa n. klo 13 asti.

Syksyllä 2023:

• Nuortenilta pe 3.11. klo 17-19 seurakuntakeskuksen nuorisotila Kämpällä

• Osallistuminen yhteen itse valitsemaasi sunnuntain klo 10 jumalanpalvelukseen (lopuksi käy ilmoittamassa oma nimesi papille)

• Rippikoululeiriläiset tutustuvat ja osallistuvat pienryhmissä seurakunnan eri toimintamuotoihin työntekijän kanssa (syksyn 2023 ja kevään 2024 aikana). Ryhmät ja tehtävät jaetaan jo aloituspäivässä.

Keväällä 2024:

• Nuortenilta pe 16.2. klo 17-19 seurakuntakeskuksen kämpällä.
  • Jumalanpalvelus ja Meriläpäivä su 7.4. klo 10-15
  • Osallistuminen yhteen itse valitsemaasi sunnuntain klo 10 jumalanpalvelukseen (lopuksi käy ilmoittamassa oma nimesi papille)

Kesällä 2024:

•  Kaupunkipäivä 3.6. seurakuntakeskuksessa

•  Leirijakso 4.-10.6. Merilässä

•  Konfirmaatio la 15.6. klo 10 kaupungin kirkossa

Leirille osallistuminen edellyttää osallistumista yhteisiin kokoontumisiin. Mikäli et pääse oman ryhmäsi kokoontumisiin, niin voit osallistua toisen ryhmän kokoontumiseen. Ilmoitathan siitä kuitenkin etukäteen.

Rippileiri II

Aloituspäivä on sunnuntaina 29.10.2023. Päivä alkaa klo 10 jumalanpalveluksella kirkossa, jossa rippikoululaiset siunataan alkavalle rippikouluajalle (rippikoululaiset istuvat kirkon etuosassa).  Tilaisuus kirkossa kestää noin tunnin, jonka jälkeenpäivä jatkuu seurakuntakeskuksessa n. klo 13 asti. Alla näet oman ryhmäsi yhteisten kokoontumisien ajankohdat.

Syksyllä 2023:

• Nuortenilta pe 17.11. klo 17-19 seurakuntakeskuksen nuorisotila Kämpällä

• Osallistuminen yhteen itse valitsemaasi sunnuntain klo 10 jumalanpalvelukseen. (Lopuksi käy ilmoittamassa oma nimesi papille)

Keväällä 2024:

• Nuortenilta pe 23.2. klo 17-19 seurakuntakeskuksen Kämpällä

• Jumalanpalvelus ja Meriläpäivä su 14.4. klo 10-15

Kesällä 2024:

•  Kaupunkipäivä 13.6. seurakuntakeskuksessa

•  Leirijakso 14.-20.6. Merilässä

•  Konfirmaatio la 29.6. klo 10 kaupungin kirkossa

Päivärippikoulu

Päivärippikoulu kokoontuu syksyn 2023 ja kevään 2024 aikana seurakuntakeskuksen nuorisotilassa Kämpällä. Kokoontumisissa tarvitset mukaasi opiskelutarvikkeet eli Raamattu, katekismus ja  kansio. Saat ne ensimmäisessä kokoontumisessa.
Kokoontumisissa ei ole tarjoilua, joten voit ottaa mukaasi omat eväät. Omia eväitä varten kämpällä on käytettävissä jääkaappi, mikro ja astioita.

Päivärippikoulun konfirmaatio on la 18.5.2024 Pietarsaaren kirkossa.