Tilojen ja tarjoilun varaaminen

Seurakuntayhtymän tiloja on mahdollista vuokrata esim. kasteita, syntymäpäiväjuhlia, muistotilaisuuksia, perhejuhlia ja konsertteja varten.

Tilat vuokrataan ottamalla yhteyttä seurakuntakansliaan puh. 040 3100430
tai pietarsaari@evl.fi

Merilän varauksista vastaa Merilän emäntä

Jos toivot tilaisuuteen myös tarjoilua, voit ottaa yhteyttä emäntään sopiaksesi järjestelyistä ja pyytääksesi tarjousta.

Seurakuntien toiminnalla on tiloihin etuoikeus. Tiloja on mahdollista vuokrata, ellei järjestely ole ristiriidassa kristillisen uskon kanssa. Kirkkoherra ja seurakuntaneuvosto päättävät, mihin tarkoitukseen tilojamme vuokrataan.

Kirkon jäseniltä ei kasteista, vihkimisistä tai muistotilaisuuksista peritä vuokraa, mutta mahdollisesta tarjoilusta laskutetaan. Kasteiden yhteydessä tarjoilut on mahdollista järjestää itse pentrykeittiössä, josta maksetaan nk. pentrymaksu. Vuokramaksuista päätetään seurakuntayhtymässä yhteisesti. Hinnaston löydät tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kaikki tilat ovat alkoholittomia, savuttomia ja päihteettömiä.

Kastetilaisuuden järjestäminen Pietarsaaren seurakuntakeskuksessa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi