Laivaston soittokunnan saksofonikvartetti konsertoi

Laivaston soittokunnan saksofonikvartetti konsertoi Pietarsaaren kirkossa ke 3.4. juliste

Laivaston soittokunnan saksofonikvartetti lähtee pääsiäisen jälkeen konserttikiertueelle Pohjanmaalle ja vierailee myös Pietarsaaren kirkossa keskiviikkona 3.4. klo 19.

Konsertti ”Barokkia ja muuta" sisältää klassisia kappaleita saksofonikvartetille sovitettuna.

Laivaston saksofonikvartetissa soittavat:
Pekka Siponen, sopraanosaksofoni
Jonas Granholm, alttosaksofoni
Kasper Haikonen, tenorisaksofoni
Perttu Nurkka, baritonisaksofoni

Laivaston saksofonikvartetin kiertue tarjoilee barokkia ja muuta. Konsertin puhdasverisintä barokkia ovat Scarlattin kosketinsonaattien sovitukset, ja Poulencin ranskalainen sarja puolestaan sisältää vanhoja tansseja 1500-luvulta. Debussyn iki-ihana Kuunvaloa ei myöskään jättäne ketään kylmäksi! Konsertin pääteos on kantaesitys Jörg Dudan saksofonikvartetosta Kukkiva puutarha.

Konsertin kesto on noin tunti ja sinne on vapaa pääsy.

2024-03-12 12:01:52.0