HAKU PÄIVÄKERHOIHIN

lapsi ja perhonen_M.png

Päiväkerho - leikin lumoa ja hiljaisuutta

Päiväkerho on 3 – 5-vuotiaiden lasten oma kerho. Päiväkerholaiset kokoontuvat kaksi kertaa viikossa kolmen tunnin ajaksi leikkimään, hiljentymään; olemaan ja toimimaan. Kerhopaikkoina ovat Seurakuntakeskus ja Solkullan kiinteistö. Lukukausimaksu on 50 euroa.

Seurakunnan päiväkerhoarkea värittää monenlainen toiminta. Kerhopäivän ohjelmaan kuuluu muun muassa ulkoilua, hartaushetki, liikunta- ja laululeikkejä, ruokahetki ja vapaata leikkiä.

Haku päiväkerhoihin on keväällä. Hakuaika toimintakaudelle 2016-2017 on 1.4. - 24.4.2016. Hakulomakkeita saa kerhopaikoilta ja seurakuntakeskuksesta. Ilmoittautua voi myös kotisivujemme kautta kohdassa http://www.pietarsaarensuomalainenseurakunta.fi/web/pietarsaarenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/ilmoittautuminen/haku-paivakerhoihin1

Toiminta alkaa syyskuun alussa.

Päiväkerho

•  kotien kristillisen kasvatuksen tukemista
  •  kasvatuskumppanuutta
  •  seurakuntien varhaiskasvatusta ja kristillistä kasvatusta
  •  lapsen hengellisyyden vaalimista
  •  tuttu ja turvallinen ryhmä lapselle
  •  tilaa kasvulle ja oppimiselle
  •  tilaa tutustua kristilliseen perinteeseen
  •  pedagogista osaamista
  •  lapsen osallisuutta ja arvostamista

Seurakunnassamme on kaksi päiväkerhoa.

Seurakuntakeskuksen päiväkerho

Maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9-12

Solkullan päiväkerho

Tiistaisin ja torstaisin klo 9-12